U vremenu u kome živimo nije dovoljno samo napraviti dobar proizvod, već i znati kako ga plasirati na tržište i prodati. Upravo zbog toga se marketinške agencije služe različitim trikovima kako bi pospešili prodaju određene robe. Osim ubedljivih reklama, slogana koji se lako pamte i angažovanja javnih ličnosti za promociju određenog proizvoda, mnogi poznati brendovi veoma pažljivo su dizajnirali svoje logoe, iako možda na prvi znak to ne deluje tako.

Tako recimo svetski poznati proizvođač mobilnih uređaja i kompjutera, američki Apple za svoj logo ima zagriženu jabuku. Svi znaju koja kompanija stoji iza „jabuke“, ali ova voćka nije slučajno izabrana. Marketing stručnjaci su baš izabrali jabuku, zbog njenog biblijskog značenja, kada je Eva uzela jabuku sa drveta znanja. Dakle, svaki Apple uređaj donosi nova saznanja koja su do tada bila nepoznata drugima.

Slogan kompanije FedEx koja se bavi transportom i dostavom stvari na prvi pogled deluje veoma jednostavno, upečatljiva narandžasta i ljubičasta slova. Međutim, ukoliko se malo zagledate u razmak između slova „E“ i „x“ videćete da je praznina u obliku strelice što zapravo predstavlja pravac kretanja i održavanje koraka sa budućnošću. Isto tako najpoznatija online prodavnica Amazon, ispod crno ispisanih slova ima strelicu koja počinje od slova „A“ i završava se baš kod slova „z“ (poslednje slovo u engleskoj abecedi) aludirajući da ovde možete naći sve što vam zatreba.

Čak i popularno takmičenje u biciklizmu Tur de Frans u svom logou ima skrivenog čoveka na biciklu, koji se vidi pored žutog kruga ako se pažljivije pogleda. Pažljivim biranjem svog zaštitnog znaka svaka kompanija učvršćuje svoju poziciju na tržištu, stvara poverenje kod kupaca, kao i bolju prepoznatljivost u javnosti, te otud i ne čudi što se ovoliko pažnje posvećuje izboru logo znaka.